Monday, January 5, 2009

Ketagihan Tiger .....

hmmm... ak xtau semenjak 2 menjak ni ngape aku suka sangat mengunyah biskut tiger ni ha.. hmmm.. dulu ak bukan suka sangat mkn biskut..jarang tgk aku sentuh biskut... dulu tekak aku ngade2 sikit... ala2 ketimuran... kebaratan aku xmen la.. aku xsuka chop2 nie.. chicken chop ke.. pasta2 ke.. piza2 ke aku kureng... tapi lamb chop aku suka.. hahaha.. tekak aku lebih kepada japanese food.. chinese food.. korean food.. well, klu jumpe je mknn tu semua pasti habes.. hahaha.. sodap! mak aku xpandai makan japanese food nie.. klu ak nk mkn hmmm.. aku slalunye g sorg je.. or else aku g ngn adik ak.. g mkn kat sakae sushi ke.. sushi king ke.. ichiban boshi ke.. xkesah la.. janji sedap! hmmm.. pernah skali kua berdua ngn adik aku.. order punye order.. mkn 2 org je dah harga RM80++.. pergh.. xpela.. nk mkn punye pasal kan.. perut kenyang hati gumbira~ hahaha.. so, bayar je la.. nasib baik kaya raya time tu.. chinese food pulak aku menggila mkn dim sum.. pernah skali aku p mkn dim sum kat kelana jaya.. wah.. sodapnye... siew mai.. wantan dan sebagainye la aku bedal... yg nampak sedap je aku mkn.. mcm pau2 tu xmain laa.. hehehehe.. aku ni pelik sebenarnye.. time aku ngidam nk mkn sesuatu.. walau susah cmne pon, aku akan cube memenuhi keinginan tekakku n hatiku utk pergi mkn bende yg aku suka tu.. berbalik kepada biskut tiger.. pagi ni je pas bangun je tido, aku ngap lagi biskut tiger.. tiger susu tau.. kali nie dah bungkusan yg ketiga dah.. adoiii.. bnyk betul aku mkn.. sebungkus RM2.50.. ade dalam 33 keping.. sekali mkn xtentu.. kdg2 5 keping.. 6 keping.. td je aku baru habiskan satu row=11keping... rumate aku yg suka makan biskut nie.. aku blajo drp dia la.. hahaha.. mule2 makan skeping je.. ai.. sedap pulak.. lama2 addicted~ hehehehe... sape nk jawab semua tu? hmm.. xkesah la.. asalkan biskut ni xmenggemokkan ok la kot... aku klu boleh sem nie dah azam dah.. nk kuruskan badan.. nk comey2 ckit.. haha.. pastu nk jimat cermat la klu buleh.. walaupon JPA tu beribu2.. tp xleh blanja sgt sbb aku nk simpan sikit wat pegi holiday nnt.. teringin aku nk g negara org.. so, aku mau simpan.. hutang PTPTN aku pon mak aku yg nak bayar kan.. alhamdulillah... lega sangat2.. sayang umi~ so, xusikla duit biasiswa aku tu.. leganya~

No comments: