Saturday, January 17, 2009

Busynyee!!!

hai semua.. lama rasanya xtulis blog... busy sangat2 dengan assignment yang bertimbun.. aduhai.. sem nie banyaknye kene keluar ke sana ke mari menginterview org, projek sana.. projek sini.. semuanya berkaitan dengan assignment... baru aku perasan sem ni bukan je tugasan berkumpulan.. ade jugak tugasan individu yang sama banyak ngn tugasan group... adehh.. sakit otak aku... ade gak aku terpikir nk holiday.. nak hilangkan segala lara dan kepeningan kepala akibat masalah yang bertimpa2... hmmm.. org kata, manusia normal la tu ade masalah.. aku tak lari daripada masalah sebab aku ni normal... Alhamdulillah, masalah cintaku sudah selesai.. dah tak de lagi nak menangis-nangis sebab aku dah boleh menerima hakikat dia bukan milikku... dia milik orang lain.. xpe.. xkesah.. aku dah lepaskan kau pergi.. pergi dari hatiku... now aku dah ok.. sedang recover myself with a lot of things to do.. sangat2 busy... kadang2 tu rasa tension yang teramat sangat bila berdepan ngn situasi yang amat menekan otakku...

baru-baru ni aku dilantik menjadi ketua kelas andragogi.. aiseyh man... bertambah2 kerja aku... ni semua pakcik eric la punye pasal... dicalonkannye nama aku... n budak2 kelas majoriti mengundi aku... hmmmm.. bukan menolak rezeki tapi aku ni malas sikit nk interframe terutamanya nk handle kelas... habesla kredit aku nk sms2 org smua.. nk buat itu nak buat ini... well, sebelum ni ak slalu mengundi.. mengenakan org lain supaya menang besar! dan kali ni aku diundi... hahahaha... memang semua balasan dunia... now aku pulak dah dapat tugas.. jadi ketua kelas... banyak bende nk kene buat..... baru aku tau betapa seboknye jadi ketua kelas nie... huhu...

skrg ni aku tengah sakit tekak.. cam batuk2 sikit... tapi.. aku ni degil.. batuk2 pun masih minum ais... ape lagi.. membebel la pakcikku tu ha... my favourite ice blended chocolate+vanila... nice sangat.. balik kuliah kdg2 aku beli... selang sehari la kot.. so, cm mane la nk baik kan... ngeh3... xpela.. esok2 baik la tu.. mata aku pon sakit ni ha... kat kelopak mata kiri tu... nak kata bengkak, xbengkak.. cm sakit laa.. xtau nk wat cmne.. adoiiiiiii..... nak g PKU, macam masih boleh bertahan lagi... bak kata wonderpets.. bertahan! bertahan! hehehehe... comey je~ hmmmm.. aku mcm dah ngntok dah... jom la tido.. esok ade koko.. ragbi.. 1st meeting lak tu.. ntah cmne la nnt agknye ye.. klu xbest, aku nekad nk gugurkan aje... biarlah kene bayar RM50 pun... klu xbest nk wat pe teruskan.... wat effect kt cgpa aku je nanti... well, i hope ragbi tu best laa.. Amin....

1 comment:

qiilans87 said...

gud luck!!!!
kat aku pon...hu3