Saturday, January 31, 2009

holiday yang best!

wah.. rindu kat blogspot ni ha.. rindu.. nak menulis panjang2... hehehe... skrg dah nak habis cuti raya cina.. UPM bukan main seronok cuti seminggu... hahahahaha.. yang xseronoknya, otak aku serabut dengan assignment yang sudah tergalas ats bahu ni ha.. ade la jugak a'ment yang dah siap.. baru satu.. hehehe.. yg len belum! dateline semakin hampir.. adushhh.. sakit jiwa la pulak... hahahaha...

cuti ni ku manfaatkan 2 hari g genting.... bercuti... holiday.... hilangkan rasa tension mengadap buku.. kebetulan ade yang plan ke sana.. aku ape lagi.. join je la... hahahahaha.. siapkan je la duit2 then enjoy!!!!!!!!!!!!!!! hehehehe... seronok sgt2 kat sana... sejuukkk aje... nyamannn aje... hehehehe... pergi balik hari.. hr kamis n jumaat.. kamis g ngn pakcik eric n abgnya.. jumaat pulak trip bersama adik aku, ieda, bf n kwannye.. genting ngn umah aku xla jauh sgt.. dekat aje.. hehehehe... aku dapat la main 2 kali space shot tu.. yang setinggi 185 kaki with 67km/jam... nak gugur jantung aku masa main bende tu.. menjerit xhenti2 dari mula naik sampaila bende tu berhenti.. hehehehhe.. takut beb.. rasa gayat yang teramat sangat... dah tau gayat lagi mau naik.. nasib bek aku xde lemah jantung! hahaha...


naik sungai rejang flume ride... habes basah dibuatnya.. tp best sgt2... 2-2 hari aku naik bende tu.. walaupun basah, tp tarak hal la.. gumbira aje.... then naik pirate ship, naik ape lagi.. haa... masuk jugak snow world... sejuk beb!!! aku curik2 bawak kamera masuk dlm.. hehehehe.. hasilnye... tadaaaa... then kitorg maen token.. susah giler nk menang.. aku dah berharap sgt nk dapat teddy bear besar! bnyk kali try sampai berjaya.. hahahaha... last2.. gedabak beso teddy bear kaler pink! yahooo... seronok seyh! dan adik aku dapat singa yg medium size la.. kira ok la tu.. comey n sesuai dijadikan bantal peluk! hehehehe... pengalaman yg best bercuti bersama member2 n adik aku kat genting... wawawawawa... lupe la skejap ngn a'ment yg berlambak tu ha... hr kedua mlm tu kitorg g mkn kat pha pha seafood kat gombak! sedapp~ macam2 ada.... hehehehe... tu je la wat mase nih.. nnt smbung citer lagi ye..

4 comments:

qiilans87 said...

pergh best2!!! tgk la nti aku kayer aku ajak korang2 gi maner2..hahaha

princesspeach88 said...

ahahahahaha... ok2 aku tggu ko kaya..!
aku siap doa lagi tuh! hehehehehe....

exora88 said...

ahahahha
ni pengalamn yg ko xdpt luperkan
hahaha
maner taknye
pak cik yg teman
huwaaaaaaaaaa
tgglkan aku...
nak itottttttttttttt

princesspeach88 said...

eleh.. mane de tgglkan ko... ko yg balik kg halaman kan!!!
biase laa... pakcik n makcik kene la bersama... walau di mana jua... hahahahahaha... ha! nk wat gosip la tuH!