Thursday, June 30, 2011

^my wish list^

kalau saya punyai duit lebih....
ade lah sedikit impian dan harapan...
untuk memiliki perkara-perkara di bawah ini
jeng3.....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
1. IPhone

*tak tahu kenapa. teringin bener diri ini utk memiliki iphone yg the latest one + original yg beli di Machines Klcc. :)
.
.

2. DSLR
*Nikon D3100 katenye sesuai utk beginner cm aku ni. =)
.
.

3. SK II
*teringin nak merasai kebagusan produk ini. tempek2 kt muka, wah. jadi putih berseri ker. suke3.. :)
.
.

4. Holiday with MAS -again!?-

*lebih baik naik MAS kalo ade duit byk. naek AA pon best gak tp ak prefer MAS*
.
.

5. UMRAH

*kalo RV boleh la nina tunaikan hajat ni ye. bwk umi ngn babah skali*
.
.

6. RainbOw Cake

*yg ni wish list utk besday aku.teringin sgt. huhu. kan best kalo dpt special surprise org kasi rainbow cake mase bday aku nanti.. *
.
.

7. Bayar HUtanG PTPTN.

*yg ni xyah gambar la kan. satu malaysia dah tau ape tu PTPTN. ak penah pinjam PTPTN selama 2 semester jer. so, hutang sem 1 dah bayar. baki ade la dlm RM1500 cmtu. kalo masuk caj2 cukai dia mungkin dalam RM1800-2000 la nak settle kan. takpe.. tggu RV yer, aku settle segala hutang. :)
.
.
.
.
.
.
.

to be continued...
bersambung...

No comments: