Sunday, June 26, 2011

kampachi oooo kampachi~


inilah tempat kerja pertama aku selepas habes STPM.
6 bulan kerja, kemudian dpt tawaran masuk UPM...
so, resign la...
then... ini lah jugak tempat kerja aku setelah aku bgelar fresh graduate..
saje buat part time kat cni..
kalo sape2 yg kenal aku... derg tau la kan. aku ni Food Lover...
suka makan... suka mencuba bende2 baru....
bila kerja kt restoran ni, siap laaa... semua ak bedal..
bila lagi nak merasa.. menu mahal2 kan..
at least kalo mati pon ak sempat la merasa ape tu wagyu beef, kobe beef, japanese melon yg giler mahal, goma ice cream, abekawa mochi... dan lain2... :)

pengalaman aku sepanjang kerja kat kampachi ni...
banyak kesahnyerr...
yg seronok masa kerja di Kampachi Equatorial...
dapat pakai kimono...
dapat jumpa VIP dan family....
dapat banyak duit tips..
dapat tgk gelagat VIP2 nih...
nak cerita... banyak sangat...
paham2 aje la... org besar, byk duit, banyak ragamnyer..
tp ade jer customer yg baek.. xcerewet... aku suke kalo dpt customer cmtu...
well, kat kampachi Pavilion pon best gak... dpt kawan2 baru...
semua kepala gilerrr2....
yg best, aku dpt name baru.... hehehe.. safa gegar a.k.a gegerrll.. :P
VIP pon ramai aje dtg kat cni...
tadi je aku serve Datuk Siti Nurhaliza n Datuk K...
Anak Najib pon ade....
Minggu lepas Rosmah Mansor... ahh. kalo nak cerita mmg xhabes...
yang paling best... kegiatan haram la kan... curi2 makan kt dapo.. jgn smpai tertangkap... hihihi.. :P

kalo nak usha2 ape tu kampachi,,, bukak la link ni...
org ni ade tulis food review di kampachi.. :)

http://alyswonderland.com/wordpress/?p=1153
http://enjoymentoffood.blogspot.com/2010/07/kampachi-pavilion.html


kalo datang kampachi.. WAJIB orderr bende nih...

SOft Kani Maki... ingat yerr.. soft kani maki~
ketam yg sangat garing, digulung2 jadi sushi.. isi ketam.. pehhh. xyah story,, lemak berkrim.. sedap tak terkataa!!

takleh citer bnyk2. siyes aku tgh *drooling* nih.
sekian.

No comments: