Thursday, June 23, 2011

malam yg sepi.pi.pi...

sejak habis belajar, kembali semula ke rumah ini...
aku semakin susah utk tidur malam...
ada sahaja melayang fikiranku...
rumah ini.... ada kisah tersendiri...
antara aku dan dia...

aku tahu...
semuanya sudah putus....
tapi... putus di tengah jalan...
aku tidak menyalahkan takdir...
aku tau pasti ada hikmahnya...
tapi apakah hikmahnya??
Ya Allah.... kenapa hati ini tidak kuat...

aku harus mencari pengganti...
namun siapa?
siapa yang sudi mencintai aku sepenuh hati..
yang sudi menerima kekurangan2 aku....
seperti si dia semasa awal2 percintaan kami dahulu...
Ya Allah.. bantulah hamba Mu ini...

Setiap malam aku menangis..
mengenangkan apa yang telah berlaku...
ampunkan dosa-dosa ku ya Allah...
jangan biarkan aku terus terjatuh...

Sesungguhnya Engkau Maha Mendengar dan Maha Mengetahui apa yang terbaik untukku.. Amin...

No comments: